sommar, sommar å SOOOL!

finally ryssvämren, som vi kallar sommarn nu för tiden, har kommit tillbaka SWEEEEET!
e glad fast jag jobbar, så mänsklig e jag... men jag skiter fullständigt i vilka som e på stranden AIIIGHT!!!
aggroooo!

påtal om ryssar så sprang vi på ryssberget idag... jag maxade tempot för att knäcka j.p! semester-soffliggare!
HAAAAA! knäckte nästan maj själv på cupen men whaat the heeek!

jag,pake å doooooonni har varit ute å glidigt i sommar tider (de brukar rimma) donni slikade en säl i
stjärten!.. normal vovveeee =)

jag stuckade nästan foten idag, trillade ner från en 6 cm hög kant!...AJ AJ AJ AJ!!!!
igår gick bert rakt in i en stolpe..hahahahaha... huuuuuuuuumor!


tecken på att man e sämst i köket: när man inte ens klarar av att göra pulvermos... jag blir mörkrädd!!!

TUUURKIEEET JAG LÄNGTAR IHJÄL MAJ!!!



neeej nu måste jag soovva så jag har damp energi imorgon med!...
see yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0