pundare och fnask!

dårar och patrask nu sao jag berätta om min del av stan!...GÖÖÖÖTEBOORG!

i torsdags morse kl 07.52 började vår lilla trip.. jag mötte upp david, crille, pirre, j.p, krille, kim och miso på tågstationen sen började vår resa!... grabbarna grus började festa direkt jag höll mig till hässleholm!
på tåget mötte vi allt från en gilf till en tant som inte hittade tillbaka till sin plats efter toan....
vi fick stå upp hela tåg resan till götet haha greeejt.. spelade plump och tp... jag va kung!

halv 11 va vi framme i göteborg..lagom fulla å glada! visa värre än andra...jag åkte ut till torslanda å hoppade på totte och väkte han.. sen svirade vi om å åkte in till gothia towers där alla andra bådde! drack lite å begav oss sen till weeeeeeeeeeeeeeest coast!
det va grymt...rise against va skit bra fats jag missade dom!..kung e jag! jag blev borttappad (oväntat) och upphittad!.... jag drack 17 öl den dagen! liiite maffigt för my as..kändes dagen efter!

fredag va de LISEBEERG å schemat... där va många pissnitade..de va jobbigt när inte jag va full!.. jag å pp kokade å åkte hem halv 8 för att svira om..kollade på fotboll med uffe, medans petto å pp gjorde sig reaady! sen va de vasa som gällde... de va grymt när jag väl kom igång mohaha...petto spydde..äckel!

lördag va det en jobbig dag!åkte tåg å hade oss i 7 timmar!..sen direkt på kalas å på att igen! vaknade halv3 idag! trött tjej!


peaaace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0