oövervinlig!

imorse när jag gick upp insåg jag att om jag överlever denna dagen överlever jag allt!
jag överlevde på minsta marginalen!

kom hem å satte på fotbollen när de gått 24 minuter, nästa gång jag öppnade ögonen va matchen slut.. powernape is the shiiit!
kände maj dödssjuk men tvingade maj upp för va tvungen att laga mat tills imorgon MJÖÖÖ!

på jobbet har jag varit frånvarnade 98%av dagen.. varit trött å lättireterad..jag e kung!

på lunchen hade tompa med sig en monstersås.. 900 gånger starkare än jalapeno...ÅÅH my gooosch!
dom tjöta på mig att testa men hade me mig smörgåstårta..sådär god kompinikation!
pirre å martin karrade sig å lovade att slicka på en tesked,... martin tog en liten slick nästa sekund stod han å lassade i socker i munnen hahaha... pirre å carro slickade på en hel varsin...idiiiooooter!
pirre stod å drack vatten i en halv timme, carro blev torrögd å fick ont i magen!!.. om jag tyckte detta va kul? neeee jag tyckte det va SKIIIIT KUL!!!

har packat upp min väska från götet idag,..fick en kniv i hjärtat när jag insåg att jag inte shoppat ett par strumpor ens!..iiiiilllaaaaa!.. bara för jag reste med ett gäng alkolister haha!..gööött sååå!

haaaa jag reser till turkiet i 2 weeeks sen e jag hemma 1 vecka sen åker jag till mallorca i 1 vecka..KUNG E JAAAG!.. brooown suuuuugggeeeer!

neee nu e de la spaaain som spelar..gogogogogooooo!...viktigt att portugal vann idag med!... vm anna is on fiiiire!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0