ooosch!

allt e fuuull planerat nuu! heelt galet!

denna helgen e de brännboll sen SKA JAG vara nykter lördag!
nästa helg e de hoffmaestro på fredagen å rock på lördagen
näste helg e de westcoast på torsdagen, liseberg på fredagen, hem och på kalas på lördagen.
näsa helg är det midsoomar
nästa helg ska jag se twilight
nästa helg e de killebom
osv
osv
osv
osv

jaaa typ fullbokad!.. så vill ni träffa maj så får jag se när jag har tid i min kalender!

lördags va de griiillning med brudsen.. synd att jag å pp va tvugna å sticka så snabbt, skulle säga WELCOME HOME TO j.p and david!.. fick en varsin tröja aaas heta.. ska ha min i helgen å låsas att jag nyss varit i l.a

mitt mission lyckades, solade så mkt solarium att jag va brunare än j.p när han kom hem HAAAAAAA!
i fredags ville jag å totte se chipmunkarna två.. vi tvingade simon å stoffe också att se den..
they ditn´t laaaajk it!

neee nu måste jag byta om sen e de träning sen slingan som gäller!!


ha de bra kall choklaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0