midsommar heeelg!

vad faaan hände? åreeet va stenåldern sist vi hade en solig midsommar..GÖÖÖTT!
midsommar började med en långrunda med j.p sen drog jag till falkvik å solade i några minuter, sen hem å
svira om...
jag å parke orkade inte cylla till hjortakroken så pappa körde oss... klockan 7 fick jag å parke sticka å hämta våra cyklar.. klockan 9 stack vi å lämnade dom igen....typ!..liiite svårt å bestämma oss kanske?..NEEEEEE!

sprit förbudet varade midsommar afton med... alltså ingen nubbe för nille bille..men välkomsbålen måste man faktiskt ta emot.. om jag sen drack 20 glas spelar väl ingen roll? heeeee

linn å krille fick de omöjliga jobbet som lekledare.. först fick alla två lappar med ett uppdrag man skulle göra under kvällen..mina va:
1. rita ett poträtt av någon festdeltagare och häng upp på toan.
2. lura alla att joddla med siv ska komma till terassen ikväll!

jag lyckades med båda för jag e kung!.... glöm inte fråga sandra berg om hon hade kul på terassen!

vi spelade kubb.. jag vann...vi gjorde en sorts stafett tävling... jag vann...elle mitt laaag raaa... sheeet eye!
n.i bröt foten... trodde vi!... en mannöver!
jag å parke drog till j.p medans dom andra nötterna cyklade till terassen.. sen åkte vi taxi...gööött!

toooooooooooooooooo MOUUUUTCH människor på terassen...usch usch usch!
taxi hem = kaaaaaoooooooos!... kom en taxi buss å 50 pers sprang typ emot den... föraren vågade inte öppna haha.. vi kom med...TUUUR!..kom hem tissig nödig å hungrig... vaknade klockan 9 dagen efter å mådde som en kung!

spelade minigolf i valje igår kväll!.. huvudsaken va att jag skulle vinna över totte å sandy.. klaaart jag nästan gjorde de.. kung e jag... sen grillade vi... eller jag grillade alla andra tittade på å gav maj odrar om att vända..
men av 30 korvar brände jag bara 10... you can call me grillarN.. vid 11 halv 12 gav jag upp
hem å sovade...

idag solat solat solat badat badat badat braänt maj bränt maj bränt maj!

ikväll skulle jag å totte ha pizza och film kväll!.. tackvara fotbolls vm blev detta inte så å därför sa jag till han att jag inte ville se fotbollen alltså e vi på skillda hål nu.. fast jag kollar fotbollen ändå men det va en princip sak...
har man bestämt nåt kan totte aldrig hålla de.. när ska han lära sig? eller rättar sagt när ska jag lära maj?

seeeee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0