gääääääääääääääääääsp!

igår natt ringde mr totte 03.30

-heej jag har ingen nyckel gå å öppna

sist jag kollade på klockan sen va 05.07.. sen skulle jag upp å jobba 06.50 = tröööött!
inatt kom han 24.00... höll maj vaken 1-2 timmar = tröööött!

igår på tränignen va de så varmt...aaa jääätte varmt!...sen va jag ute å gick med jalle balle =) mys pys!
kuligast när vi gick förbi hjortakroken basket plan.. å totte å co e där..dom ropar heej..varken jag elle jalle
kopplar, så jag säger bara hej sen går vi vidare HAHAHHAAH....diiiisssaaaaade beeeetches!

STRANDEN SKA JGA TILL IMORGON!... totte e sjuukt bränd haha soooopa ale ale ale!

idag slutar jag 12 JADAA! sen hämta tottsan i sandviken sen ut till slottet å va grillvakter haha soooft!... j.p ville ut å springa men de e ju lika med självmord att springa i denna ryskasommarn!


se yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0