fotboll är kuuuul!

yeaaas iaf när man kollar tillsammans med anna nilsson!!!.. efter 1 timmes tjatande från totte att jag
skull följa med på fotbollen och liva upp stämmningen så sa jag OKEEEJ DA!
lasse hämtade oss å vi crusade till karlshamn!... riktigt trött stämmning i bilen inte alls fotbolls huligan nivå!

tog plats på vip platserna på sten läktaren tillsammans med dom andra sgif hejjjarna!
jag upptäckte blandannat två måsar som va bästa kompisar och en kanin! jag distraherade också totte
så han missade matchens snyggaste mål.. vi fick också så historiens sääämsta straff GAAAH!

jag e skadad på fingret så visar lite ledset totte detta..
- vad har du nu gjort?
-skadat maj =(
- jag får se om det är infekterat (han trycker)
- AAAAAAAAJ
totte ler...
- e de infekterat om det gör ont när man trycker?
- jaaa
- måste jag adoptera de?


hahaha vad jag egentligen menade var det ordet när man tar bort en kroppsdel abotera elle vad e heter hahaha..KUUUUL!


det var en kille som sa
- jag ska bara gå bort här vi hörs sen...

totte svara
- jaaaa de gör vi

sen uppstod en tystnad sen doooog vi... han sa inte till totte hahahaha HUUUMOOOOR!

jaaa detta va min tröttaste måndag på länge som jag styrade upp ganska bra!!..
sigge tror vi har spårvagnar i hamnen de va me rätt kul!

på torsdag åker jag till götebooorg weeest coooaaats seee yaaa beeetches!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0