6:e

jadaa tackvare jag va nykter idag va jag pigg som en lärka idag...nääästan iaf!
exxeeeeept thaat i am CP FÖRSKYLD!.. j.p gav maj något jämmra valje munsköl som jag kokade upp å satt
med en handduk över.. hoooppas de hjälper liita

nu e semester igånga på jobbet.. vilket innebär mooore work till dom stackars jävlarna som e kvar TYP JAG!

i helgen vill jag ha SOOOOOOOOOOL!

idag efter jobbet åkte jag ut till prästan en sväng.. satt där med mitt alldagliga sudoku när jag hörde en bagge störta rätt i håret på maj... tänkte inte mer på de just då men efter ett tag tänkte jag faan tänk om han e kvar i håret.. så tog handen å borstade..baggen flög väck... å flög in rätt i örat..
jag fick bokstavligen panik..flög upp och slängde maj över mamma som smällde till maj rakt över örat haha
jag bara skrek få bort den ur örat.. mamma petade in fingret å petade även in baggen ännu längre..
jag är så gått som gråt färdig när hon tog ett stadigt tag i mitt huvud å lutade det åt sidan och baggen trillade ur!..

USSSSSSSSSSCH mardröms senarium!

hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0