sooolning!

jaaada! bian i fredags va tjockt naajs...synd att jakob döööör ;(
går å lägger maj efter bian skulle ju trotts allt upp med tuppen och agera väckarklocka!..
MEEEEN min mobil ringer 07.42... pernilla pettersson... måttligt glad svarar jag INTE!
kunde inte somna om...va alltså tvungen att gå upp... hämnden e ljuv pp!

va ute å gick till bullerby med jp sen va de handla maaad sen ut on tha sjöööö! jag får inte bada för min lilla
operation AAAAAAAAAAH svin tradigt..roade maj istället med att fylla min jalle flaska med vatten å hälla över jp så fort han blundade.. tur jag inte fick bada annars hade jag nog blivit doppad en eller två ggr!
va där ute till 6 shiiit pommfriiit!.. hem duuscha yber snabbt sen stod pp å jp å knackade dörr å stressade maj..
tillbaka till falkvik där jag grillade till oss alla!..grym e jag!
vi spelade kubb..tjejerna mot killarna.. TJEJERNA VANN MED 3-1...gööött såå!

sen va de plump där jag inte vann.. resten e ovesetligt!.. cyklingen hem gick sådääär.. jag trillade en gång å efter de gick jag hem med cyklen =D.. fast de har jag inte sagt till parke ännu.. hade fullt upp att skratta åt henne å hennes handled för hon trillade med cyklen =D

nu ut å gå sen handla sen laga maaaad!

seee yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0