i falkvik!

ussch vad veckorna går snabbt.. om exakt 3 veckor sitter jag på ett flyg =) äääntligeeen snart semester!

igår käkade vi på altona =) det var gott å mysiiigt...sommarkänsla..äntligen är jag också med, alla grillar å käkar ute på vardagarna men med mitt jobb sen träningen på det orkar jag nästan aldrig att följa med.

jag å parke gled runt på inlines i torsdagas... vi ska åka en runda lite då å då.. man lär bli fiiit jag åker verkligen med hela kroppen!

igår va vi på terassen med föresten,.. jag å parke delade med j.p.. om vi hämtade han i kivik ikväll så skulle han köra oss både till å från terassen...gööttmos!.. seå nu e jag i falkvik å ska snart käka sen vänta på att parke slutar =)

bilstols incidenten igår då.. som resulterade i att jag typ har en blåtira!... parke skulle hoppa in i bilen och jag orkade inte gå ut så jag flyttar fram på stolen å just då drar hon i spaken som gör att stolsrygen skjuts fram så nackstödet träffade maj rätt på ögat.. haha.. såg nog kul ut men mitt öga slutade aldrig rinna... de va jätte jobbigt.. alla trodde jag gröt.. stooonehart gråter inte!..lol

naheee jag fattar inte mamma sa att vi skulle äta vid 7 men dom e inte ens hemma å hon e 10 i nu? ska grillla å allt med... typiskt dom!

ajaa seeees.. ska hälsa från kivik!

pözz



påtalomblåtira! mina yngre år livsfarligt med handboll!

hittade massa gamla bilder på mamma data!.. HAHA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0