fredaaag å trött!

sjuukt länge sen men va faan de e sooommar!

hmm i helgen då raa i fredags va jag å parke nyktra å befann hos bland alla dårar i k-hamn!
sen i lördaaag va de fest fest fest fest... först hos mig sen åkte jag in till k-hamn i 5 sek sen tog jag lift hem
av en idiot sen va jag hos lavve med resten av packet!

i tisdag fyllde the woooorld greastest daddy år... sen fick vi köra till farmor å farfar å avliva deras lilla sippi =(
de va verkligen as jobbigt.. skit sorgligt =( min lilla vovve <3

har varit nära att bli ikastat i hamnen 4 ggr denna veckan... branmanna greppet e livsfarligt, 3 mot en e orättvisst
jag vann heeeeeela tiden kan man säga!

igår va jag å j.p i tyskland... fiirst taajm för mig.. daamn med dricka dom har där...sjuuukt!.. men saknade klädes affärer men köpte iaf en body lotion till mig =)

idag är det fredag... jag e piss trött... vet inte varför..slutade vid middag.. ska till frissan ffs...kl 4 =D behöver förberedda maj med!...

see yaaa... 1 vecka å 1 dag till turkiet...greeejt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0