busfrö

jaaapp mitt nya smeknamn!.. känner maj som 5 år igen GAAAH!
idag har jag haft vatten krig... cyklade förbi stiffe å slängde vatten rakt i fejjan på honom =) gööött!
idag har jag varit på ett hopplöst humör... en sån dag får man inget vettigt från maj.. såååån e jaaag!

i onsdags va jag på sjukan 07.30 - 14.30.. OVEEER AND OUUUT! sen lagade jag å parke pannkakor, pratade om turkiet å kollade på väärldens sorgligaste film.. my sisters keeper! till å med en film jag slösar en tår på!

jag e fortfarnade JÄÄTTE förskyld,.. min luktkänslen å mina smaklökar har lagt av..suuuck!


ikväll ska jag å totte kolla på twilight filmen =) wuhuuuuu.. sen imorgon blir de prästan (j.p ska slå ihjäl sig på vatten skidor) sen grillning hos mamma å pappa!.. pp anländer dirket från götet...göttsåååå!

neee städa liite nu sen ut å gå sen duscha..

seee yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0