WEEKEND!

AAA i fredags kom pilla pung å svin petto seeeen korkade vi upp sen joinade big K, lindsey, bella, emma å bell!
köörde kooort spelet..
reglerna vi valde:

alla bytte namn med den till vänster
måste le heela tiden
inte kolla varandra i ögonen
inte visa tänderna
snurra innan vi dricker
m.m.m.m.m.m.m.m

vi vaaa KUNGAAAR!.. sen efter lite arobics så drog vi till tuuuuuna!... de va KUL!
de va borta match sen i soffan hos pillan å petto!.. kl 9 begav jag maj hem till en sviiiiiiiiiiin lägenhet!
skickade dum dum dumt sms på natten.. SRY =(

lördag:
va med om en creazy bilfärd med pappa... jag va LIVrädd!. haha vet vart jag fått min körning ifrån omg!
seen heem pappa skruvade ihop möbler, jag åt kladdkaka MUMS!
mötte systrana pung på konsum sen hem å jag OCH pillan (inte petto) lagade vääärlds tacos!
sen kom B å E.. dom ville till bromölla å köpa godis GAAAH greeejt roadtrip =D
jag köpte popcorn å en shaeck...KUNG!

sen kollade vi på neew mooon.. lite halv kass kvalitet men whaaatever!
den va GRYM!

jag fick suuuger rusch..stoppade godis i pettos skor å i vattenflaksen.. MOHAHAHH!
heeem å somna framför datan,... sann dataneeerd!
vakande av sms från P... körde å hämtade dom..petto skulle med tåget.. vi hängde på tågstationen...feeedt..
jag försökte lura presbyrån på 1 kr... gick inte hon ropade efter mig...tjockt störiiigt..

efter ett sorgligt hej då med TÅRAR såg vi petto rulla iväg mot lund för att sen åka buss HAHAHA till götet!

idag har jag å pilly en full späckad dag!!

seee yaaa!

 



DAANSIIIING QUEEENS!



PAAART gaaangbang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0