torsdagen den 13!

jaaa igår avslutade jag (tvingade med pillan också) att trottsa snöstormen å gå ut å gå!

imorse tänkte jag HA nu ska jag va steget förre så gick ut kvart över 7.. för jag skulle kunna skrapa rutorna
i lugn å ro!
kommer ut... VAAR E MIN BIL?!?!
aaa där e den snöplogen har begravt den i 1 meter snö..GREEEEEEEEEEJT!..
jag skottar väck snön med händerna så jag kan öppna dörren (!!)... startar..kör...faaaast!
ringer pappa..

-hej, måste skotta fram bilen så vet inte om jag hinner komma till halv.

5 i halv:

- JAG FÅR INTE VÄCK BILJÄVLEN!

jocke fick komma med spade... skottade ett tag...fortfarande fast... såå adolf fick putta bilen då tillslut losnade den... så en halv timme där en morgon GREEEJT!!

min tur fortsatte!.. skulle besitga bilen.. så cyklar till parkeringen.. å där ser jag en jäätte stor snöhög dom har skrapat ihop..HAAA nu ska jag göra en snygg parkering tänkte jag...
så jag hoppade över med benet på ena sidan av cyklen å skulle rulla in i snöhögen å parkera cyllen där.
landade med foten på marken...SWOOOOOOOOSCH... jag flög baklänges tillsammans med cyklen..
låg kvar å tjinkade liiite!

bilen gick inte igenom..ett lampfel...GAAAAAAAAAAH!

cyklar tillbaka till magasinet... kedjan hoppar av!?!??!?!


trött på oturstorsdag!..viiill ha LYCKOFREDAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0