suuuger!

japp jag håller med parke,... sverige suger i all sport!... helst i handboll för tillfället,... blir vannsinig!
känns som jag borde styra upp de... ehhh neee!

jahaa jag å parke skulle kolla resor igår.. de va liite olika viljor haha till å med på vilket sätt vi skulle kolla på resor..

jag ville läsa om stället å om utflykterna först medans parke ville hitta ett vettigt å billigt hotell först haha... de blev livliga diskussioner.. NAAT!... men vi kom på att de e billiagre att åka två veckor HAHA!
å de va kom fram till vaaaar....INGET!.. nee vi behöver 2 datorer å 5 timmar på oss =)
sweeeeeeeeeeeeet!

mkt caaash nu som går känner jag.

träningskort: 900
box: 1800
data grej: 1000
bord + stolar: 2800

jag hade passat till å va en miljonär jag loooooooovar!
imorgon ny spis..TJUHUUU.. undra när jag ska inviga den? nästan bud på att laga mat i helgen bara för de =)

idag har jag varit allmänt reetard på jobbet.. typ fattat as låångsamt! å till å med lättiretterad... de e inte folk vana vid så dom lät maj heeelt enkelt va... kan inte va miss sunshiiine everydaay =D

aja jag vill inte planera fest för de e roligast att gör impuls så idag när jag gick ner å köpte juice (blandvan) så låsades jag att jag skulle dricka de till frukost... SMAAAAAAAAAAAAAART!


HA nu e det andra bullar ÅSNA!...

peace

Kommentarer
Postat av: parke

klart DU SUGER på att leta resor mannen !

2010-01-22 @ 00:19:11
Postat av: LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

hahahhaha mmmmmmmmm jus

2010-01-22 @ 15:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0