snabba caaaaaaaash!

jag å pillan åkte sjuuuuuuuukt tidigt till bian för JAG HATAR att står i kö... vi slapp kön
för vi va där en timme innan filmen började jadaa feeett!

när de e som mest folk ringer käre totte....
- hej vi e lite sena kan ni hämta ut våra biljetter...

AAAAAAAA FIIIINE..

fick ställa oss i den cpi långa kön ändå... sen stod vi å upprepade vad vi skulle säga.. tillslut visste vi inte hur man uttalade chrisses efternamn,...hjääärnsläpp.. men jag stamade fram något till kassa mannen!
meeeeen dom va tvugna å ha hans nr¨så jag fick ta fram mobilen...
pillan fick skäll för att hon ahde mobilen på muhahahahh!

saaaoo alla fick se filmen till slut... totte å kompani satt mitt i mitten.. jag å pillan saatt..... LÄNGST FRAM!
haha men de va grymt... i början blev jag heeelt snurrig men vände mig å de va faan soft därfram!
min snacks påse va slut efter filmen hade varit i 5 min...gaaaaaah!

ajaa nu ska jag gå å lägga maj.. upp å träna imörn..JADA... å laga min otroligt feetta sportbil =)

seeees


Kommentarer
Postat av: PETRONELLA

FYLLLLLOOOOOOO

2010-01-23 @ 15:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0