seriööös

Nu ska jag bli en seriös lägga upp nya bilder DAGLIGEN!.. japp... fast jag börjar liite senare idag =)
måste ladda upp kameran också =)

idag är det stora S dagen (städdagen) och tvätt

jag började dom första 3 timmarna med att städa garderoberna.. å de e faan inte bara en garderob!
borde kanske följa tottes råd.. varje gång du köper ett nytt plagg ska du slänga ett gammalt... meeeen
KAAAN inte... ock skor sen dååå... GAAAAAAAH!

men nu är det snyggt i alla garderober å pappa har varit här å satt upp lampor..greeeeejt =)
väntar jag bara på att mitt bord + stolar kommer =) kommer bli feeedt naaajs!

nykter helg... japp..känns väl bra.. utvilad för en gångs skull =) men nu e de två fieesta helger framför maj =) GOOOTT snaack!

hittade lite nya klänningar i min garderob som jag inte ens andvänt ännu =)

ajaa nu snart ner till ica sen ska jag laga kyckling gryta med salad till =)... har liksom inte hunnit käka något ännu idag så börjar bli liite små hungrig!..

hööörsch seen raa!

OBS om två veckor flyttar mudde tillbaka =) de gillar vi =D

denna bilden e offcourse inte från idag!..GAAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0