otyyyr å pratical jokes

jag känner att jag kommit in i en otursfas igen.. har såna här fasar lite då å då in my laaajf!

för någon vecka sen ramlade jag å skrapade upp halva ansiktet, förra helgen körde jag en kniv rätt i handen.. min morgon spenderade jag å mamma på apoteket för jag har fått några utslag i nacken...WTF... jag e piss försklyld, jag hade nyss benhinneinflamation... osv osv osv osv!

anywaay.. upp med tuppen imorse (halv 10) iväg å träna, sen gick jag till falkvik sen körde jag å mamma to tha ugglan sen vidare till eko där vi spendare måååånga timmar =D
jag har aldrig varit mer insatt i att leta matta.. va as varm.. gick in för de där för kung å fosterland! å jag segrade!

sen har pillan bjussat på käk ikväll MUMS... vi e kungar i köket!..

i löööve to do pratical jokes.. synd att de inte fanns ett yrke som en sån!.. min favorit å uttsätta dom här för e totte =) men hans bror går lika bra =).. så vad gjorde vi nu?

la en tickande äggklocka i en korg
satte väckarklockan
la in tomflaskor i hans kuddar å tecke
la in prasslande påsar i hans kudde
hällde salt på tandborsten
hälde salt i hans två vatten flaskor i kylskåpet (som jag provsmakade..örrrk)

haha å ante bante kommer få DAMPET!.. när han kom hem låg jag i en kvart å bara as garvade i soffan fär jag tänkte på när allt skulle hända... fick bara vara med om äggklockan.. han trodde de va en tickande bomb haha

ajaaa imörn är det städsöndag TJUUUHUUU.. men först ut å motionera =)



grattis på födelsedagen jalle balle =D


Kommentarer
Postat av: Madde

Jalle fyller väl år i juli? :) haha..

2010-01-17 @ 13:27:58
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0