OJ a lot to dooo!!

sooorrry bloggen.. måste ju göra ett snabb inlägg så ni inte trott jag gått å dött eller nåt!


SNÖ!!!

neej nu e jag faktiskt trött på den.. skit mysigt till jul å jag älskar snö.. MEN nu får de va nog... (mkt tackvare jag jobbar typ utomhus å snö e bök på mitt jobb)
på helgerna e de mysigt igen =)


hmm idag har jag å sandy spunnit... MJÖLKSYRA is my middle name.. sen hem å duuuscha sen vidare hem till chirsse å peran...
där märkte jag en mkt speciell gåva jag går å bär på... totte, per å colle började diskutera politi (SUUCK) å direkt när dom sa första ordet så stängde båda mina öron och min hjärna av sig... så trotts att bara vi 4 satt ii rummet å dom hade vilda diskusioner har jag inte hört eller upptattat et ljud dom sagt!!
HAAAA den gåvan växer inte på träd! smaaash!

imorgon jobb jobb jobb å jobb.. sen kommer pake hitt å vi ska surfa runt lite på olika länder å kolla antiken!
sen e de innebandyboll.. JAG E KUNG.. men förra veckan höll jag på att slå ner miska!

fia å elvis (hennes hund) cyklade å trillade idag hahaha... å sen har monika (hej hej monika) varit på tv... OCH HON NÄMNDE INTE ENS SÖLVESBORG...omg!


ajaaa på återseeende!



NEW YORK IN MY HEART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0