nyår? elleeer?

haha siiiiiiiiiiicken nyprsafton...¨
klockan 3 på nyårsafton vet vi fortfarande inte vad vi ska göra... efter en 89:onde samtal till mr totte
om ATT NU MÅSTE VI BESTÄMMA NÅGOT!
kom vi fram till att middag hos jalle och daniel =)...jalle stod för förberedelserna OCH matlagningen =)
hon va kuuung... det blev as gott...

vi dricker spealr liite spel och lite wii (som gjorde att jag fick träningsverk GAAAH)

sen klockan 10 i 11 bestämmer saj totte å per för att dra till kopenhaagen... vi andra stannade kvar en stund till sen gick vi upp till sölveklubbstuga där de va liiite party =) där firade vi 12 slaget...göööttt =)
sen drog vi vidare till korab å kushe å dom å festade liiiite...
sen drog vi vidare igen hem till tysooon där de med va liite folk å festade... så vi va typ överallt å ingenstans haha men de va kul =) de blev rätt gaaaalet!
pillan fick minnesluckor för the fiirst taaajm haha... gööööööööööööööööööött!

i fredags slapp slapp slapp å slapp.... sen på kvällen va jag å totte i falkvik å åt middag å spelade liite spel å så... sen körde vi hem och typ la oss..
klockan halv 9 väcker han maj
- anna kan du inte leta upp mina benskydd?

jag rev ut heeeela garderoben... noot theeere...krabface...

jag la maj igen och sov vidare... vaknade 11.. faaan tänkte jag vi skulle ju kolla när totte spelade =)
ringde å väckte pillan sen upp till bokelund
vi hann å se 1 match =)... å den blir lilla tottsi utvisad på... heeee
sen va de pizza taaajm
sen hade vi star wars dag/kväll/natt hemma hos per å chrisse... haha.. bara 6 filmer... chill bill....

städat ut julen idag tjuhuuu.. varit på eko å nu nyss käkat hos pillan å ante.. nu ska vi hyra film å draa

SEEEEEEEEEEEEEES

Kommentarer
Postat av: Krille

VAA?? Har DU städat ut julen REEDAN??

2010-01-03 @ 23:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0