min död!

Heeelt seriöst kommer denna kylan bli min DÖD!..
imorse fick jag skrapa rutan PÅ INSIDAN?!?!?! näääär faaan behöver man skrapa rutorna på insidan?.. de e väl ingen jämmra istid vi lever i?
JO tydligen för de ska ju bli kallare å kallare ju nämre helgen vi kommer!..
jag har bestämt maj, jag ska inte sätta min näsa utanför dörren!... måste kanske gå ner till ica å köpa ett lager mat
så jag klarar maj igenom denna svåra tiden!... gaaasch!

sen ger jag maj på en sak till... turkiet i sommar.. jag har ju egentligen totall vägrat..MEEEN de e typ dubbelt så billigt... gratis e bäst men billigt är bra... men hittade några i tunisien också?.. typ samma pris..
måste diskuteras
fortfarande lever hoppet att jag kaaaanske får se liite nya ställen i år  =)..annars ska jag på minst 2 utflykter =D

innebandy ikväll... ska försöka resa maj från varma soffan... hyyyyy... idag tappade jag känslen i mina fingrar...ändå hade jag 3 par vantar på mig! inte okej!
ajaaa nu ska jag byta om...HY... värma upp..mjööö...sen dra...

frosty xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0