kött huvee!

satt å pratade lite idag på lunchen då jag kom på en rolig händelse....

när vi började spela innebandy så gick min klubba sönder rätt snabbt... jag va nere på team sportia några dagar senare med mamma å skulle köpa en ny =)
jag valde ut en gul som kändes heeelt ok!.. kom stolt till träningen med min nya klubba...
vi började spela... jag skjöt på mål... märkte att något va fel med klubban...
VÄSNTERHÄNTKLUBBA!

här är saker jag har framför mig:

13 februari - GÖTEBUURG med pillan, totte + familjen totte =).. 25 års feeest med massa gooa gubbar
mars - vill vi till malmööööe, shoppa, festa m.m =)
april -  JAG FYLLER ÅR...HÖRDE DU DET TOTTE?!?!?!?!?!..

sen bara rullar det på.. stockholm, norge, danmark, los angeles.... jaa juuuust de!





Att veta är bättre än att behöva undra - B. Franklin

Kommentarer
Postat av: Madde

Skulle du kunna vara så snälla att lägga till MAJ: Mudde fyller år. haha. kanske är jag också i bg den helgen. Skulle kunna bli feeedt!

2010-01-20 @ 09:34:27
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0