huuuurry

ett litet snabb lunch inlägg!

jag å andreas cyklade ner till frukosten innan.... hellt plötsligt börjar mina trampor gå som faaan.

- jäävla vad hallt de e här, jag bara slirar!

det visade sig att kedjan hade hoppat av HAHAHA!....smartstein!

måndags=jobb å träning
tisdags=jobb, när jag e ute å går ringer totte: kom hit vi ska festa.... e du dum eller de e tisdag!... ringer pillan... vi bestämmer oss för att fira hennes nya jobb!
altona...mkt folk....FÖR mkt folk faktiskt!
onsdag: skulle visa pillan ryssberget...när jag insåg att jag hade vallt fel väg...vände vi oss åt höger å gick rakt upp i skogen... denna färden tog 3 timmar men nu har jag visat henne ryssbergsskogen och ryssberget SMAAASCH
torsdga: jobb, träning, ice age 3 me totte (åsnan).. haha rligast när han bad maj köra inom ica å köpa en godis påse (vilket jag inte orkade lägga ner enrgi på) köpte en gott å blandat påse istället... besvikelsen va stooooor HAHA!

idag är det fredafg... och nu måste jag jobba!

HEJ HEJ HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0