hallå elle!

Nu sao ja berätta... datattatataaa!

TUR att de ska bli snöstorm på onsdag!.. ja feeedt.. idag har jag typ frysit ihjäl på jobbet.
hade på maj huuuuuuuur mkr kläder som helst... såg ut som en michelingubbe..
onsdag kommer bli min död!

jobbigt med måndag faktiskt!..AAAAAH!
4 heeeeeela morgorna att gå upp tidigt!... jag=morgontrött

tränat idag...spinnat sen va jag å pillan ute å gick en runda... den slutade på konsum där pillan grisade och sen köpte vi ativia innan vi fick utrymma affären HAHAHA!.. siiick!
sjukvårdupplysningen nästa =D

vi e på jakt efter garnier brun spray...VAAAAAAAAAAR FINNS DE?!?!?!?

sensation på fredag: Frida (petrik lindens dotter) linden ska till altooona...WUHUUU.. händer typ en gång om året.. å detta ska jag göra reklam för.. alla tror hón e typ filmstjärna eller nåt..GAAH!

nee nu ska jag fila mina föödder sen kolla på grannfejden..i juust löööv löjliga folk!


SEEE YAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0