dieet!

japp de e vad jag å pillan går på =D SUMMER 10 säger jag bara
DEEN kommer bli sjuukt bra.. men min mage passar inte att gå på diet.. den blir hungrigare oftare å
e anmält gnällig heeeela tiden!...
men vill man va fin får den faan lida pin... vi ska dra ner på festandet med nu har vi två alton fredagar i rad =D gryyyymt!

idag har jag corat... josefule joinade oss å ligga å rulla på bollarna idag,.. jag va liite flummig, berg va rolig, jag skrattade =D

de e mkt som händer nu å jag e stressad.. men slipper sola imörn iaf.. för jag ska INTE ha cancer =)
ska få ny spis på fredag, imorgon kanske johan kommer å ska fixa med min box å då måste jag köpa en sladd..
på lördag ska vi hämta mitt bord å stolar.. JADAAA!

jag tvingades stå ute idag på jobbet... vilket resulterade i SNÖGUBBE!... visst de e jätte mysigt med snö.. meeeen jag vill ja sommar =).. påtal om summer så kommer nog parke vilken minut som helst.. ska kolla på resor idag istället... tjuhuuuuuu!

ajaa återkommer kanske laajter känner att jag mest tjööötar..

seees!



här visste vi inte att vi skulle bli såna smartsteins ihop =)... vi e KUNGAR! haha så pillan nu skrev jag de =)



se yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0