changing cars

TUUUNA igååår va kuungligt! grannarna mitemot ica slog ihop sina fester till en stor =)
alla dansade cha chaaa.. =D

Fia (patriks linden dotter) blev liiite för full.. fick sitta vid ett bord heela kv'llen för att sen åka hem tidigt HAHA
sooooooooooopa! ;)
jag å pillan lämnade altona vid stängningsdags gick till arenan.. tog med oss pizzan hem å åt... sen ringde ante haha vilekt han nog ångrade direkt, för jag tog telefonen från pillan...
å vågrade ge tillbaka den.. så jag sjöng skrek å gapade! å självklar spelade han in heeela samtalet å
tvingade maj att lyssna på de idag.. haha faan vad jag skrattade!

vi träffade korab utanför solariumet å när han skulle parkera så stod han typ med bakänden på vägen så vi bara så kan du faan inte stå
-äsch skitsamma min stad.
sen kom en annan bil å parkerade framför fast han ställde sig ännu sneare å gick ut.
korab - å dom klagade på min parkering!
Han - men jag e från stockholm, så jag får parkera hur jag vill.

hahahah KLOOCKREN komentar hahaha


jag å pillan tog vårt pick å pack å drog till k-stan, käkade på burgan...PETTO VA STOLT!
gick till hemma kväll kollade in liite filmtips tills ikväll, sen gick vi ut å bort till parkeringen...
jag stoppade in nycklen å den gick inte vrida om, va faan tänkte jag å försökte igen, pillan stod på andra sidan å ryckte i handtaget.
sen kollade jag in i bilen... täänkte liite för de låg lite påsar där?..sen bara
- de här e ju för faan inte MIN bil.

hahaha asgarvar å springer bort till min bil å kör iväg fort som faan haha.. (de va en peugotte 206 fast röd)

de va såååå KUUUUUL!

ajaa paranormal activity, fame, m.m.m.m.m väntar nu =D

pözz å kjaaam!

Kommentarer
Postat av: Krisse

HAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2010-01-31 @ 21:18:53
URL: http://blt.se/bloggar/krisse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0