tjalalaa toorsdag!

haha en rolig grej som sades igår... vi va iite trötta igår på jobbet så vi drömde oss bort..
så säger micke så här:
- ja tänk hem, ta en öl och lägga sig under soffan.

HAHHAHAHHAHA neeej meen jag längtar tills ikväll när jag ska lägga maj under sänger och sova.. haha klassiker!


varit å tränat nyss.. jooobbigt... fick skratt anfall åt sandy när hon missade en grej.. de e nog som alla säger, jag tittar exakt i ögonblicken det händer roliga saker.. idag på jobbet kollade jag ut precis när pirre halkade HAHA huuumooor!

skulle träffa mr T ikväll... undra hur sent han hade tänkt sig... GAAAH... visa har ju faktiskt ett jobb och ett liv att sköta!.. muhahah

sen imorgon bär de la av till götlaboorg.. wuhuuu..

fredag:
hälsa på davve
hem till pillan päron å petto
bada jac.... hur de nu stavas

lördag:
backaplan
backa
stan
kungsplan
hem till P
25 års fest

söndag:
vakna
kviberg
SÖLVESBORG

SEEEEEEES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0