t-dag!

veckan is igång igen =)..grymt grymt grymt!.. på fredag beger my faat as sig till götet
tillsammans med pilla pung där vi spenderar helgen..=)!
fast min värld hade varit bättre om totte hade åkt med oss på fredagen istället så han kunde kört när radarn närmar sig götet..ME SUUCK on bil körning i större städer än kristiansstad!
men men liiite utmanning har ingen dött av!

i söndags bokade vi resa WUHUUU!.... turkiiet here we gooo...agian.. haha
igår kändes de som jag hade huuuuuuuur mkr att göra som helst... sen när jag rablade upp allt för andreas tyckte han att de va typ ingeting!
- bränna skiva till götet
- träffa tottsi
- packa

gaaaaaaaaaah!...

igår när jag å pillan va på power walken så körde en bil förbi oss å öppnade fönstret å skrek fjortis.. hahah
vet inte om de va pillans flättor eller min mössa som va det som orsakade det hela!..
HUMOR... naaaat!

ikväll väntas innebandyboll å powerwalk..ME LAAAJK!

seee yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0