sunday

NAT fundaay..
söndag=städa städa städa... å jag va inte hemma förra helgen ASSÅ e de as äckliiigt här!!
sen skulle jag byta i sängen å när jag tar fram mina rena lakan så e de massa äckliga prickar på dom..
AAAAAH... så får tvätta dom också... dryyyygt!..

imorse gjorde jag kaffe plättor till frukost.. jag veet de e fika igentligen men whaatever!..

glömde berätta om spelet med andra ord igår:
pillan tur att förklara...
-svårt ord... det finns på bilen.. ett annat ord för det blåser
VINDRUTA
- ja fast bara det första
VIND
- ja... eeeh sen rut urban vera anna

ekdahl:
- Vind ruva

pillan
- JAA RÄTT

alla börjar undra vad de e för ord... sen säger någon menar ni vindruva?...
hahahahahhahahahahahahhahha

`HUMOR..

nee städa vidare

leejter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0