slut, finitooo!

japp, jag e trött, hängig å förkyyyld!
nämnde jag deprimerad?... de enda jag har lust till med nu för tiden e å SOVA!
älskar å sova!..

nee men de varar bara denna veckan... i caan feeeel it!


här om dagen kastade jag en snöboll mot bert... detta slutade nästan i en hjärtattack.. han trodde en vit
fågel kom å attackerade honom..muhahahha!
idag efter jag hade ätit började min visdomstand att växa... idiot...

andreas kallade maj efterbliven bara för de va min första... sen kom jag inte på vad de ordet va så jag
sa typ:
- neee de e faan du som e sen-utvecklad!

kuuul liiive!

varför ligger kanada i usa? heeeeelt seriöst.. min geografi lärare måste lurat i maj de när jag gick i lekis!
mitt å totte samtal:
t: jag ska flytta till kanada.
a: faan va gött... varrt ligger de nu igen?.. usa va?
t: haha jaa tänk att du trodde de sist
a: (förösker vara snabbtänkt å inte avslöja mitt misstag) heee juust de ja deee va de jag trodde.
t: för du skämtar väl med mig?
a: klart jag gör!
t: HAHAHA neeej du skämtar inte.. ANNA FÖR FAAN!

sen snackade vi liite seeeen misstag nr 2:
a: men ja faan va gött flytta ditt, då kan jag komma till usa ofta å hälsar på dig
t: KANADA LIGGER FÖR FAAAN INTE I USAAA!

hahahah UPPPZZZZ!

neee dusch på de sen lägga maj i sängen å kolla på gossip... sen upp en timme tidigare
imorgon å kolla på SVERIGE.. wuhuu!

puss out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0