shootteeeer island!

min nyktra heeelg...

så ikväll blir de biiio =)
den e säkert tjockt bra!.... missar hockeyn... gaaaah! tottte dissde bion för de så han får hålla maj updaterad... mucke ska kanske ta han plats istället.. =) idioten skulle ut å gå först (i detta vädret)
säger bara hemma kvälls godis å en gidiigt bia WOOOW

JAG E FUCKED UP TRÖTT PÅ SNÖN JAG SVÄÄÄR BREEE!

nej seriöst de e faktiskit inte kul längre!... halva vår gata består av snödrivor... jobbet å kallt å snöigt.. bla bla blaaa!

neee imorgon bitti blir de träning sen hem till väärldens bästa mamma å pappa och äta nybakade scones
MUUUMS!!

sen imorgon blir de bowling med brudarna... å några grabbar.. haha.. sen mello =)

nee nu ska jag gör maj reaaaady

 

köööss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0