nu sa ja berätta!

förberedd er för ett lång inlägg.. kaanske... skulle nyss berätta om helgen för parke...
guldfisk minne!

ajaa fredag:
avslutade dagen med att tappa 1 liter wiskey i omklädningsrummet (tur jag inte hann lova bort den innan) men va faan jag plockade upp glass skärvorna sen flydde jag fältet... fick höra nu i efterhand att städerskan blivit så där happy.. mohahaha!
sen började vår resa... med en fullpackad racerbil med två stora resväskor, en träningsväska å två små väskar.. 3 dagar sa nii? FEEEDT!

första stoppet: kisse pause på lasses.. de e faaan FEEL på min blåsa haha...
andra stoppet: snacks köp i bromölla.. haha idiooter!
sen stannade vi någonstans i örkelljunga å kollade på en ankdamm.. jätte fin.. men sen kom alla ankorna flyggande så jag la benen på ryggen.. hatar fåglar!... sen skulle jag springa i för väg å ta foto på pillan... då börjar hon me springa HAHA IDIOOT!
anlände till götet å hälsa först på mongo sara, sen körde vi till älg petto å lämnade sprit!.. sen hem till pillans päron där bara pappa ulf va hemma! party morsan va ute =)
vi hällde upp badet å badade jaccuzi...tjoockt naaajs! sen gick vi å la oss typ haha...



Lördag:
va lite för exalterad vilket lädde till många sömnstörningar i å med jag ville att klockan skulle bli 9 så vi kunde gå upp =).. efter frukosten tog vi bilen till backa där vi solade... svin grymma solarium för tusaan!
varför finns inte såna i sbg?
sen körde vi till märkesoutlet sen vidare till nordstan! höll på att krocka med en idiot buss.. men snabb tänkt som jag e så klarade vi oss med 1 cm tss vem lämna företräde? jag e från sölvesborg jag gör vad jag vill!
5 över 3 kom jag på när vi stod inne på gina... faan pillan när stänger systemet?
självklart klockan 3...dööö hallå elle... så vi fick köra hem till david å ta en vin flaska.. kan ju inte komma till en 25 års fest utan något... sen hämtade vi upp johanna på vägen hem.


sen berättar jag resten imorgon för jag e heeeeeeeeelt slut!


hööösch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0