måndag=segdag

idag e jag halv kass!
idag e min bil halv kass!

de e då så här då va att när de e mer än 10 minus så funkar inte pegutter..inte min lilla pärla iaf!
så den strejkade idag!
har jag nämnt att jag älskar snö?.. hoppas de snöar varje dag!
imorgon = kaaaaos dag på jobbet... kul när man mår så där också.. fast ångrar att jag sa till
mamma att jag mådde så där..
hon tycker att de e tooooootallt vannsinigt att träna då....

ääääääääääsh!

så nu har jag letat upp taxi tills imorgon....j.p is the maaayn.. nyss hem kommen från barca.. WELCOME baack!
ängeeerts på den!

ska så smått börja planera min helg så jag slipper festa...GAAAH!.. sjuuukt men sant.. men totte ingår förmodlingen i dom planerna å de e ju frågan om mr måste dricka fre å lör every heeelg tycker om dom planerna!
whaaaaaaatever...i´m the BOSS!!

Pilla pung har dragit till götet över sportlovet =).. glidare!

idag när jag gick ut å skulle stå å vänta på sandy så står de två bilar på väg upp från backen...båda stor typ stilla å grejer å har sig... å jag bara tittar å väntar på lite underhållning... tillslut öppnas den ena dörren å
bell tjikar ut
- ANNA JAG KOMMER INTE VÄCK!
haha de va kuuuuul... å tanten bakom henne fick gå ut å skotta snö för hon hade backat rakt in i en snödriva..
stackarn... kul att såna grejer inte bara händer MOI!

neej nu ska jag sova så jag inte har ont i mina körtlar imorgon..PÅÅTERSEENDE!


p.s väntar på min tvätt maskin... för 30 min sen stod de 8 min kvar för 15 min sen stod de 20 min kvar  för 5 min sen stod de 8 min kvar...INTE OK!..d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0