hopprep!

jaa jag avvaktar liite med fortsättning på götet.. kommer antagligen glömma allt...
men känner att jag kommer efter everydaay!

denna veckan tror jag att jag har överansträngt mina stackars ben... känner att jag ska omstruktuera träningarna =)...

i tisdags fick jag tvinga med pillan till innebandyn.. vi va kungar!
igår vaa de någon på jobbet som hade kissat i snön och skrivit anna med kisset...INTE OKEJ.. å jag vet
fortfarande inte vilken de eee?!?!..usch!

idag skulle jag å sandy testa en ny träning... ajaa hon körde på som att de inte fanns några nybörjare där...
liite svårt med visa moves men whaat the heek!
sen sa hon
- nu tar vi hopprepen
å jag tar snabba raska steg bort mot hopprepen..... ingen annan gör detta?.. jag tittar mig runt om å ser att alla har börjat hoppa på stället med ett låsas hopprep...JAHAAAA... jag går tillbaka till min plats å skrattar lite!

kvällen har jag spenderat med totte å en miljon avsnitt av how i meet your mother... de e skit kul..NÄR DE E SVENSK TEXT... vilket de va 3 av 15 avsnitt... så i slutet blev jag faan riktigt trött i huvudet av koncentrationen!...GAAAH!

 

jag gillar inte snö längre... å de e chockande för anna nilsson å säga detta.. MEN JAG DÖÖÖR SNART I SJÄLVMORD OM DE INTE GÅR BORT!...



detta e då en bild på mig å totte.... pillan tog de på 25 årsfesten... vår konversation:

- Pillan ta en bild på oss
- okeeeeej
klick
- blev den bra?
pillan tittar
- ja den blev jätte bra

JAHAAA... du har liksom kappat både mitt å tottes vackra ansikten?... haha

så varseeegoood.... du har startat ett kriiiig... haha

 

min alkoholfria helg e planerad:
Fredag: bio med totte å pillan
Lördag: bowling å mello med bruuudarna
Söndag: städdag

GRYYMT!..

seeees god natt hatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0