helg and PUUULKA!

varit en nykter(!!) heeelg.. skönt ibland fast denna helgen har jag vari sugen GAAAH!
i fredags var jag å pillan hundvakter... eller jaa jag va hundvakt pillan va mest rädd å irreterad på hunden..
staaaaackars bibbi =(
innan vi gick ut till falkvik gick vi till k-marknaden å köpte allt godis man kunde köpa..ÅNGEERST på den!
sen åt vi å åt å åt å åt... bibbi satt brevid å dreglade.. trodde inte jag fick ge henne nåt..(fick reda på senare att jag hade fått de)...SYND!
men vi gick en extra lång runda när vi skulle hem..behövdes... NU SKA ANNA NILSSON SKÄRPA SIG PÅ HELGERNA OCKSÅ... beachen 10 snart ffs!... no moore candy days.. eller 1 snacks dag! MAAAX!

i lördags började dagen med träning..WUHUU drog även med maj jalle balle.. sen frukost i falkvik å pulkhämtning... sen stack jag, pillan, jalle, sandy å krille till ryssberget...
på vägen ditt kör jag å krille framför berg..heeelt plötsligt får hon motorstop HAHAHAHAHHA piiiisss kuul!
vi hade problem med farten uppe på ryssbergsbaken så vi drog ner till grisabaken där vi också skulle grilla.
vi började med maten.. men innan så begav jag, pillan å jalle oss upp för ett första åk...
några IDIOTER hade byggt veeersta guppet mitt på baken å jag kan inte låta bli såna
så jag åkte ju på de... AJ!
nu har jag testat å flyga iaf!:.. feeeeeeeeedt!

 

på kvällen blev de mello i jalles nya lya (skiit fin btw) med pillan, jalle, sandy, mucke å palme..
jag hatar mello å nu gör nog dom andra också de =),.. MUDDE va faaan ser du i de?
sen spelade vi spel... HAHA få 6 brudar till å fatta de då... tog sjuukt lång tid!
under spelets gång roade jag maj själv lite... när vi körde kropp mot kropp hittade jag på egna typ som
öga mot rumpa
nagel mot näsa
haha å ingen reagerade på dom... HUMOR!
jag å pillan kom sist iaf haha suuuckers.... spela spel ska bli min nya hobbie JAPP JAPP!


ikväll ska vi beställa resa..TJUHUUU.. sen blir de till å börja spara fou reaaaal.. men 2 veckor i turkiet på ett 4 stjärnigt hotell för 3800 e inte så illa pinkat.. HERE WEE GO!
neee nu ska jag börja tänka på götebuurg som jag anländer i på fredag PETTO SE UPP! sviiin

föresten i fredags på nyheterna visade dom en älg.. den hette petronella... HAHAHAHAHAH vi ringde till petto direkt,...alias älgen!


SEEE yaaa 


Kommentarer
Postat av: PETTO

fyfan ainstain!!!!!!!!! för nu saaa ja berätta för daj att du kommer inte få de lätt här i götet!!! tjingeling badring!

2010-02-07 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0