HAAAAA

jag har knäckt kylan...IN YOUR FAAAJS!
jag fick ett presentkort av jobbet i julklapp... å vad beställde jag? joo en morgonrock.. har typ aldrig ägt något!
å denna va veeersta mirakel morgonrocken för jag fryser inte i lägenheten!!
HAAAA innan morgonrocken kom in i mitt liv hade jag testat ALLT!
anna besegrar vintern ännu en gång!

va ute å gick med ante å pillan innan... =) så jag å pillan gick å planerade heeeeeeeela vägen hur vi skulle lägga ante liite snyggt å fint i en stor snödriva!
utanför ica hände det... snabb tänkta nilsson:
- örk va faaan e de? (å pekade i snöhögen)
- vadå?
- kolla, vad e de för insäkt?
ante böjer sig fram mot snö högen då passar vi på.. å butar han i ryggen MOHAHAHHAHA...
5 sek senare ligger jag själv där.. sen joinade pillan också.. haha de va deee fett leett värt!



 KUNG!
 

nu vill jag heeeeeeeeelt serisöt ha sommar!.. nu vill jag heeeeeeeeeeeeelt seriöst boka resa!

sandy har börjat skolan igen... detta medföljer att han måste använda hövet... sen hon började skolan har hon haft migrän varje dag HAHHAHA... overheat!

neee nu ska jag skiva gurka, feta ost å salad.. sen lägger man det i en burk å plandar..VIIPS har du en salad..
flera middagstips kommer!

Se yaa don´t wanna be yaa



TUURKIEEEET <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0