februari

hmm i söndags va de STÄD daaag..suuuck!... städade till å med frysen där jag upptäckte hur sparsam jag va i mitt förra liv haha
jag hittade en jätte liten låda med typ 1 dl ris i.. som jag hade fryst ner?!?!? haha va faaan hände!

efter städ å bök blev de film me ante å pillan: changeling
blev lika irreterad denna gången jag tittade på den.. GAAAAAAAAAH!

igår jobbade jag... hände ingen action.. inte som i fredags när en trillade i sjön HAHA piss kul ju!
efter va de spinning...
där jag va jätte trött å TÖRSTIGT men kunde inte dricka för jag va kissig talk about jobbigt läge!
sen va jag å pillan ute å gick sen stack vi å ante till statoil å hyrde film...typ fighter eller nåt sånt hette den!
jag ska gifta maj med en boxare ffs! dom va as heeeeta!
idag har jag varit PISS trött!
innebandy snart.. tror jag... jag har fått i uppdrag att hitta spelade nr 6..kraaaaaaaap!
sen ska jag å pillan ut å gå sen ikväll ska jag faan lägga maj tidigt! =D

nykter i helgen =) wuhuuu... på fredag ska jag va barnvakt till min älskling:


en konversation mellan A å P:
a- jag vet vad vi kan göra på fredag så slipper vi festa
p - vadå?
a - vi kan vara barnvakter
p -  JAAAAAA faan va kul jag älskar barn, till vem?
a - andreas vovve
p - ...........

HAHAHHAH www.funny.com

sen på lördag vill vi till ryssberget å åka pulka å grilla... följa med?..anmäl er nedan för mer information...döööö!
sen börjar faan mello? eller lurade mudde maj... suck nu blir de några helger framöver i PINA!
sen ska vi till kyrkogården å hälsa på mormor =) å tända ljus for our beloved ones!
jag e kung!

nästa heeelg e de götet... 25 års fest med ett heeelt handbolls (kill) lag...WUHUUUU!

pözz


Kommentarer
Postat av: Krisse

gilla grilla gilla grilla. ett tips. glöm inte tändstickor. det gjorde vi. NÄÄÄÄÄ!

2010-02-02 @ 21:24:18
URL: http://blt.se/bloggar/krisse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0