bowling!

jaaa denna dagen har jag varit helt slut... efter tottes väckning igår natt så sov jag piss heeela vilket resulterade
i en trött lördag =)

sconesen fick pappa baka vilket han gjorde riktigt bra =)
makaronstuvning å korv skulle jag göra... vilket inte gick sååå bra...redning? va faaan e de?.. jag gissade på något hårt.. de va fel så fick göra om allt!....
tappade kameran gjorde jag... så den gick halv sönder.. AAAAAH!

bowling i k-stan va feedt... liite svårt att hitta men va faan =)..
fight 1: Fidde, Mario, Fia å Anna.
fight 2: Palme, berg, pillan å ekdahl

jag gjorde en strike de sista jag gör.. men då va tiden tydligen ute så kom inte med på sersultat tavlan vilken gjorde att jag kom sist på vår bana.. AAAAAAAH! haha
sen hem å kollade mello.... sen spelade vi spel.. bla med andra ord.. haha skiiit kul... jag vann inte en enda gång =(....åååååååååååååååååååååh SOPA!!

jag trodde att curling va en gentlemanna sport, men varför skriker dom sopa till sina medspelare? mohhahah

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0