BIO!!

ja nu har vi varit på bio... va först hos totte the seeego så vi kom nästan försent =) men bara nästan.. sen fyllde jag min cola för mkt så den läkte så varje gång jag skulle dricka rann de på min tröja å ner i bh:n
LITE störriiiigt kanske!
anyway filmen,... den va bra bra bra bra HAA totte å mucke där missade ni nåt!.. fast de va en tänkarfilm så den va lite kronglig iblnad... tur att man e SMART!
jag skulle säga 67.. fast som i den 67:e patienten...
de lät typ: den sjättesjunde patienten HAHA.. å nu kommer jag faan inte på hur man säger de på rikitigt?..






ajaaa nu ska jag i med hörselpropparna å gå å lägga maj.. visa ska ju upp å
träna imorgon bitti =)
första gången på ever åt jag inte upp mitt lösgodis på en å samma kväll!
SCOOORE!

PÖÖÖÖZZZZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0