tuuursdag!

jag håller på att bli förskyld och min data funkar inte =( BUUUUUUUUUUUUUU!
men andreas ska ta in den på lagning idag..feeedt!

extern och intern e svårt att hålla reda på!

blivit riktigt bra på att kasta snöbollar!

kaaallt kallare kallast i min lägenhet.. sover med byxor, tröja, raggsockar och 2 dunn tecken!


idag blir de smörgåstårte görande!... jag ska chocka alla! måste få bort min dåliga image på matlagning inte bra för min framtid =)

problem har blivit min vardag!.. jag å pp ska göra en lista! inte konstigt att man blivit en helg alkis allt bliir ju kul dåå!.. haha..sääääkert!.. neej rehab 2011 då e de slut å hälso-anna ska göra come back!.. njaa får se iaf!

på lördag är det julbord...MUMS!

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0