dan före dan före doppare dagen!

nu e de snaaart jul igeeen...jeeehuuuu!

mkt jobb jobb å jobb senaste tiden...puuuuuh!... men snart jul ledigt... en dag extra...buuuu dålig tajmning på julen å nyårsafton detta året!

förra helgen så va jag å fia å gymmade på fredagen,..kollade på elf samtigt som jag sprang på löpbandet...gööött såå! sen stack vi hem å lagade mat... pizza i ugnen stod på menyn...mums!
fia slog in julklappar å jag skulle hjälpa henne... elvis stjälpte mig för han ville också bli inslagen!
lyssnade på jul musik och kollade julfilm.. =) beställde xbox å konect.. kuuuuuuuuuuuul!

i lördags va jag å pappa å krigade i k-stan.. fuuuck me med folk de va!...lol
sen va de vampire diaries race hos parke... jag tog en power nap i 10 min ;).. lr nån timme.. donna å jag va
trötta!

söndags juuuuuuuulstäääd å stöööök =) sen middag å bingo hos mamma å pappa =)

naaaheee att de e kallt ute dååå!...-20 imorse när jag körde till jobbet å med tanke på att jag e utomhus så
skuttade jag inte av glädje imorse haha... men men har bara frusit halvt ihjäl idag!

efter träningen blir de väl hänga lite med åsnan alias totte!

imorgon blir de kalas för farfar...sen e de juuuuuuuuuuuuuuuuuuul afton =)

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0