you can call me anna, kaffe anna

de blev en galen fredaaag! hahaha.. om man kollar på blts krydd sååå.. hahaha omg omg omg!
meeeen ta inte på er några kläder ni gillar när ni går till atlona för brudarna där e inte kloka!
själv så hällde dom en kaffe drink över hela mig!
sånt kokar jaaaag på!... jag hatar kaffe... såå snälla välj någotannat nästa gång! typsikt gamla 83 å dricka något med kaffe...MOG1

å när jag väl blir upptriggad så tog de väl ungefär över 1 timme för j.p att trigga ner mig haha
sååå enligt tidningen som btw handlar om pillan inte anna PILLAN så mitt smeknamn TYSON inte välförtjänt!

min röst e borta... vet inte vad jag la den sist men hittar inte den... saknar den.. ingen kan ta mig på allvar när jag bara kraxar.. inte okeeeej!

lördags va de 30 års fest hos martin.. klockan 12 på dagen va redan berusad så vid 9 på kvällen fick pp å jp blanda cola groggar till mig utan grogg... inte okeeej!... kunde ju blivit cola förgiftad!

nytt party trixs: köp salta pinnar då blir man skit törstig å får dricka ännu meeer.. SMAAAART!

partytrixen jag körde i lördags med.. pappa skulle köra mig, pp, jp, christian å ola hem till martin så jag låsas att jag ringde å sa att han ute ALLA skyndade sig, stängde av allt å klädde på sig innan jag sa att jag lurades MOHAHHAA.. piss kul juuu!

nu hem till morsan å fixa en grej sen ut å gå med muhåvik!

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0