sista potatisen

japp nu har jag satt min sista potatis.... de gjorde jag när jag gjorde om j.p till en zebra idag
(med en tuschpenna) så nu i haaave to waaatch my baaaack vart jag än gååår... wuuups!
mohahhahah

fick va boxningsninja själv idag sandy sveeeek!..inte okej.. fast dom två killarna från igår va där så
jag va roaaad till MAAAAAX!

skulle ut å gå men blev medtvingad på fotboll... HYYY! totte fick köra hem mig (å dom andra) i halvleeek... glömde säga hej då.. gjorde de seeeen!!

imorgon är det fredag å jag å pp ska leta efter feeest kompisar....wuhuuuuu! jag ska på alkis är jag blir stor såå
jävla gött å somna när man e full juu.. jag sover sten djupt!!!

ne nu ska jag ringa parke å säga hej!


leeejter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0