PÅSK!

nu e snaart påsken över =( kneeepigt! jag har firat påsk bra!

fredag: parkes b-daaay... pickinick på slottet men innan de lurade j.p med mig å andreas till ryssberget å sprang i typ 5 tim!.. jjobbiiigt... vi hamnade mitt uppe i ett lopp haha stört kuul!
sen va de feest hos parke heeela kvällen... de va galet!
fick ställa ifrån min öl å springa från polisbileeen.. sen va de taxi mot hanölaaauda... FAN MED FOLK FAAN VILKEN KÖÖÖ!
vi klämdes bokstavligen ihjäl! komn in trängde mig fram till garderoben... FULLT! sånt får inte hända..
så nilsson å hennes vänner vi sprang runt med jackor på oss inte okeeej..
kände mig som e tat-tare!
hängde på trotoaren efter å väntade på rihad (numera window shopper)

lördag:
upptäcker att jag tappat mitt bankkort.. juuust greejt!..
tog tåget in till k-stan vid 11 mötte upp fia å nadja gick på stan köpte prelle till mario sen åkte jah, fia, mario å fidde ut till åhus å käkade.. satt utomhus as myysigt
sen stack jah å fia hem till dom å gjorde smörgåstårta eller dekorerade dom MIN VA AS SNYYGG!
sen kom folkeeet.. de e en av fias vänner som heter rakel.. de har jag alltid tyckt varit skit kuul.. anywaaay!

mario: ska du inte ha mer smörgåstårta rakel?
rakel: nej tack de e bra.
Goran: heter du rakel?
rakel: ja
goran: aa jag glömde nog presentera mig innan,.. e så dålig på namn.. rakel så du.. då heter du likadant som vårt radionät.

de bleev jooooobbig stämning nilsson höll på att dööö av skratt men va tvungen att kväva mig sjjälv!

sen va de dags för sköönsång för födelsedafsbarnen... fia å mario sitter på en stol å vi börjar sjunga.. mitt i sången säger fia lite tyst:
- anna alla står upp!
jag tittar runt mig å inser att alla som sjunger står upp UTOM jag som flyger upp (inte smidigt heller) så alla skrattar å jag kan inte sjunga mer!
fick smeknamnet mood-killer.. hahah

sen åkte jag å palme in till sölvesborg hem till linn där de va slagge hela kvällen as kul!
sen gick plåsterPanna å hennes trogna följeslagare till tooooona!
jag å krille hittade inte efterfesten så vi fick stå å kolla in genom fönstert hahaha!

sova liite till duscha liite sen hem till farmor å farfar på eastermiddag (påskmiddag)

hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0