neeew ruleees

pappa har omyndighetsförklarat maj å innan jag beställer något måste jag fråga j.p
det e hans nya regler hahah... har råkat beställa ett bredband som jag betalar 500 kr i månaden för
samma som andreas betalar 350 för.. myyyyyskoooo haha..

jaaaaag har blivit lurad... you can saaay IT!!!

innebandy idag.. ANNA=fumligare än ever haha.. gjorde ett ninja hopp (bokstavligen) på andreas.. de hördes bara ett ÖÖÖÖFFF innan han flög till golvet haha... sen kunde jag inte spela på typ en kvart pågrundav skratt anfall nivå 9!!!!

totte gick å la sig kvart i 6 imorse...lagom annars!... naaaat!.. trodde jag skulle på middag idag.. men nopp!
lever ett svältande liv på sopa å bröd..(idag iaf)


neee nu slutade tvn å funka... så nu går jag å lägger mig med en god bok.... ja jag kan läsa!!!

puss haaj häng daaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0