kalas å kalas å kalas. kalas-anna

i fredags slutade jag kl 2 gliiidar tid =) då stack jag å totte ner till ica å handlade foood to my kalas
på la menu bjussades de på:

förrätt: hummer soppa med bagutte
middag: fläskfile med fetaost å soltorkade tomater, ungspotatis å en egen sås
efterrätt: hmm kom inte ihåg vad de hette men va as gott!

totte e kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung! å jag e diskarn!

när alla hade gott kollade jag,totte å simon på film till typ 5.. sen skulle ´jag upp å träna..GÄÄSP! å sen
blev de en runda på ryssberget... sen va de dags för nästa kalas..
anna=trött!
men de va trevligt..träffar ju typ aldrig kussarna!
det va en som hette Glad i efternamn på kalaset!
 
i telefonen:
- hej är du Glad?
- Ja
- Skratta då

hahahaha

- Hej är det Storm?
- jaa
- håll i hatten

- Hej är det uggla?
- jaa
- Hoo hooo

hahahahahah funny.com!

idag började totte jobba kl 7 de va sååå skönt att de för en gångsskull va jag som kunde ligga kvar =)
j.p ringde å väckte mig vid halv 12 då hade han en 11 timmars bil resa hem HAHAH palla!

seee yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0