jaadaa feeedt!

loong tiime noo seeeen!
heeepp!

hänt nåt kul.. jag har fått tillbaka rösten wehuu.. alla e skiiit glada på jobbet..naaat!

träningsveerk som faan idag efter igår..gaaah.. men jag å j.p tog tjuren vid hornen efter jobbet å begav oss
till ryssberget.. gööött!... ruun beetch ruuuun.. stoppade bara 1 1/2 gång idag grymma.. elle han orkar ju
buut not mee!

kul ikväll totte skulle upp till macke å bell...
A- men om jag ska gå å lägga maj hur ska jag då göra?
T- kom upp å lämna nycklen
A- jaa? men hur ska jag då låsa?

han kollar med en förnedrande minn tar sedan tag i låset på dörren å vrider om.. haha JAHAAAAAAA!


jaaaa alla grannar har fest idag.. 1 av 8 fredagar nilsson inte festar juuuust greeejt!.. imorgon har jag min biirthdaay feest TJUHUUU lääängtar =)

idag på ica sa jag å parke till alla att vi skulle ha fredags mys.. i vår korg låg:
2 cola
2 krusbärs cider
2 chips påsar
1 popcorn påse
1 cesewnöt påse
2 fruktsodor

Vardags mat för fredgasmysare!

soova nu upp med tuppen imorgon (därför jag inte festar) ska va hos frissan halv 10.. så tidigt ska jag aldrig boka igeen saknar spriten ffs!... totte hotar med att flytta ut om jag inte slutar dricka sprit..
men vi ska kompromissa =D.. fjant!


good niiight sleep tiiight

HAJ PARKE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0