haaappy bööörthdaaay to meee!

heepp hepp min födelsedaaaaag!

vaknade av att världens bästa totte gav maj frukost på sängen =).. fast brukar aldrig käka frukost så
blev heelt illamåående så la mig en stund till =) skööööönt!
kommer till jobbet gladare än eveer påminner alla att de e min födelsdaaag =D
världens snällaste j.p bjussade på luuunsch..gäller att stå högt i kurs.. vi kom på att det va enda presenten
jag hade fått hittills.. GAAAAH!

efter jobbet körde jag hem till världens bästa mamma å pappa som födde världens bästa anna å fick keeeeet å maaaaat =) MUUMS... sen körde jag å sandy till träningen.. ikväll ska jag,totte,pillan å davve kolla på shutter island!.. grym film... jjag fyller år så jag bestämmer =).. å plus att jag får äta precis vad jag vill för jag fyller år =)


ååååh snart e min födelsedag slut =(


till ica å köpa goooodis nuuu! JADAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0