BF!!

Bf = barnfritt.. alltså tottes vecka hemma hos annlooo.....guuuud va SKÖÖÖNT!!.. neeee

idag var jag dum på jobbet! haha mitt pratical joke gick liiite förlååångt... (inte enligt mig)
j.p hade inte kommit tillbaka efter lunch så jag satte ihop några papper som låg på skrivbordet med typ
50 häftstift (utan att krydda) sen drog jag ut mus sladden från datan SEEEN öppnade jag hans penna å tog ut sjävla den man skriver med sen satte jag ihop den igen...
nöööjd som aldrig för gick jag ut från kontoret!

fiiick en halvtimme senare ett samtal från j.p (trodde han aldrig kunde bli irreterad på mig aaack så feeel jag hade)
hhahahahaha då hade de varit as mt chafförer inne på kontoret å hans data funkade inte sen dom papprena jag knipsade ihop va visst grejer som skulle lastas i vis ordning å dom papperna fick han riva sönder för att få väck alla stift så dom blev oläsliga.... tuuuuur artt jag inte va inne på tha office när de hääände.. it had been ugly!

meeen lika glaaa för de var jag nästa gång jag kom in å hälsade på =) theeey löööööve me där inne!

idag har jag tränat cooore... va två killar me haha dom va e.b.. jag hittade en liten sten..kastade den mot sandy.. träffade henne rätt i örat haha!
sen stack jag. j-p å andreas upp på till ryssberget igen... giick liite bättre denna gången men faan va jobbigt de e!..

jag vann... jag e kung!

läääääääääääääääängtar tills helgen... japp de gör jag!

obs obs obs obs obs obs obs obs obs obs obs obs obs!

om två veckor (exakt) fyller jag år!.. dom har stuckit över min födelsedag i kalendern på jobbet =( taaskigt... ingen aning varför =) kan va för jag tejpar fast markören på mitt  datum varje gång jag går förbii? neeee... men kasnke!

seeeees bruuuuschan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0