ANNA ANNA ANNA!

jaaaappp för på onsdag e de min biiirthdaaaay!.. wuhuuu
å de fette firades i lördaaags med mina käääääära vänner... thaaanks for a riiiktigt rolig kväll!

om alla kom ihåg hemma hos fia när alla stod å sjöng för födelsedags barnen UTOM jag.. denna gången skulle alla sjunga för mig =).... å alla står upp (inklusiv jag själv)
å jag säger:
- meeeen haaallå de e ju bara jag som ska stå upp!
neeeeeeeeeeeeeeeej anna de e du som ska SITTA neeer.. vaarföör e jag e.b? haha

jag å j.p hade krig!. han hade dekat.. så jag gick å hällde vatten på honom.. han vaknade liite.. dekade igen tills han ropade efter vatten... jag fyllde en flaska å går till honom å leker jätte snäll sen när han precis ska dricka trycker jag å heeela hans aniskte raann mohahahahah!... han försökte lyfta in mig i duschen misslyckades
jag trillade å slo mig överallt... jag äggade honom... 2 GÅNGER!..kletiiigt haha

på söndagen när jag vaknar å går ut...jäääääääääääääääääääääävla vad här såg ut heelt seriöst... man fick gå med skor inomhus... de tog mig 2 timmar att bara plocka undan allt... totte lovade att dammsuga å moppa golven.. diden´t happend!
spelade bingo lotto igår va ett nr från att vinna resa till kina kraaap.. både jag å davve va de...siiik.. vi vann inte!


neee nu ska jjag in i duschen.. men föörst top top top model!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0